سخن روز /
آغاز توزیع میوه نوروز 1403 با قیمت مصوب در استان بوشهر
1402/12/26

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستائی استان بوشهر، خلعتی مدیرتعاون روستایی استان از آغاز توزیع میوه نوروز 1403 در روز شنبه 26 اسفند 1402 در مرکز عرضه و غرف ایجاد شده در شبکه تعاون روستائی در سطح استان خبر داد.
مدیر تعاون روستائی استان با اشاره به اینکه توزیع میوه تا روزهای ابتدائی سال جدید ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در مجموع بیش از 30 تن سیب و 50 تن پرتقال والنسیا تامین و ذخیره سازی شده است تا بر اساس شیوه‌نامه تدوین شده توزیع می شود.
وی یادآور شد: تعیین قیمت میوه شب عید درکمیته راهبری طرح تنظیم بازار میوه نوروز 1403 بر اساس کشف قیمت از واحدهای خرده فروشی در مرکز استان صورت گرفته است و در صورت نیاز بازار به مقدار بیشتر مباشر طرح اتحادیه تعاون روستایی استان آمادگی تامین میوه مورد نیاز را دارند .
خلعتی تصریح کرد: قیمت سیب درختی (زرد و قرمز ) و پرتقال والنسیای( جنوب کرمان ) طرح تنظیم بازار با کسر وزن سبد به ازای هرکیلو گرم برای هر دو محصول 310000 ریال برای مصرف کننده نهایی تعیین گردید .در محل توزیع شماره تماس رسیدگی به پیشنهادات و شکایات نصب و امادگی اخذ نظرات مصرف کننده گان را خواهد داشت.
تعداد مشاهده خبر49 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal